BEDRIJVEN

 

huisvesting personeel

Rotterdam is populair!

Veel mensen zijn op zoek naar een geschikte woning in onze mooie stad! Helaas is er onvoldoende woningaanbod zodat niet iedereen in staat is om snel de geschikte woning te vinden.

Verhuurders kiezen normaliter voor de huurder met de meeste financiële zekerheid. Daarnaast zijn veel aangeboden woningen reeds verhuurd en is het contact leggen met verschillende verhuurmakelaars een moeizame taak.

Het kan hierdoor voor expats lang duren tot zij een woning hebben gevonden waar zij zich thuis voelen, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun nieuwe functie.

Ik, Danielle Witmont, ben uw organisatie hier graag mee van dienst! Binnen het team van Perfectrent heb ik mij gespecialiseerd in het vinden van geschikte personeelshuisvesting voor bedrijven.

Doordat ik het gehele traject persoonlijk begeleid, kan ik snel schakelen en heeft u altijd één aanspreekpunt.

 

Wat kunt u van mij verwachten:

  • Intake gesprek met uw medewerker middels telefoon of skype om de wensen te bespreken (denk hierbij aan aantal gewenste kamers, huurprijs, gemeubileerd/gestoffeerd, locatie en eventuele scholen in de buurt).
  • Vervolgens ga ik voor uw medewerker op zoek volgens zijn/haar wensen naar de beste woningen. Hierbij screen ik de gehele huurmarkt van Rotterdam en leg contact met mijn collega makelaars waar ik inmiddels een intensieve samenwerking mee opgebouwd heb.
  • In samenspraak met uw medewerker een shortlist maken van de longlist met geschikte woningen.
  • Plannen van een tour, zodat de woningen in 1 dag te bezichtigen zijn. Hiervoor zal ik uw medewerker ophalen en begeleiden.
  • Onderhandelen voor de beste huurvoorwaarden.
  • Vertalen en uitvoeren van juridische check van het huurcontract.
  • Begeleiding met de sleuteloverdracht en inspectie van de woning inclusief het maken van inspectiefoto’s.
  • Er op toezien dat eventuele opleveringspunten daadwerkelijk worden verholpen.
  • Hulp bieden bij het aanvragen van gas, water, elektra, internet en tv.
  • Nazorg bieden, bijvoorbeeld informatie verschaffen omtrent het inschrijven bij de gemeente en informatie bij aanvragen van eventuele vergunningen.

 

Voor bovenstaande begeleiding vraag ik een éénmalige aanhuurcourtage gelijk aan één maand huur exclusief btw op basis van no cure no pay.

Naast het begeleiden van uw medewerker is het ook mogelijk de woning in te richten, zodat uw medewerker zorgeloos kan starten en zich volledig kan richten op zijn/haar nieuwe functie binnen uw organisatie.

Ik zal mijn uiterste best doen ervoor te zorgen dat uw medewerker zich snel thuis voelt in zijn/haar nieuwe woning en leefomgeving. 


Contact?

Heeft u vragen of opmerkingen dan verneem ik deze graag van u.

Graag tot ziens!  


Hartelijk dank voor uw bericht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

* verplichte velden

uw Contactpersoon 

Daniëlle Witmont

danielle@perfectrent.nl

+31 6 - 37 44 22 03